Alla inlägg den 6 november 2012

Av Carl - 6 november 2012 16:18

Här är Carlsson och jag tidigt i morse vid poolen. 

 

Hej, hej på er där hemma. Om allt går som det ska följer Carlsson med hem till Sverige. Enligt djursjukhuset ska han få några sprutor och några dokumentpapper sedan är det bara att följa med hem. 

 

Jag är en mycket stolt hundägare och tar hand om min fina hund. I dag ramlade han ner från en stol. Carlsson såg chockad ut och sprang iväg. Det är ett högt fall för en så liten hund som han. Det gick bra, ingen skada. Alla måste förstå att min hund är mycket ömtålig och man måste vara försiktig. Hedda och Siri vill också bära omkring på Carlsson och det får dom. Båda tjejerna är super snäll mot honom. I kväll har vi varit in till Patong, Carlsson fick stanna hemma. Vi åt middag och glass. Jag och Siri fick nya solglasögon och Hedda fick nya badkläder. På fredag åker dom till Krabi och på lördag morgon, tiiiiidigt kommer Sophie & Co. Full fart här!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards