Alla inlägg den 21 november 2012

Av Carl - 21 november 2012 05:18

 

I söndags var vi på storslagen brunch och alla följde med, självklart Carlsson också. Han har aldrig varit hemma själv och att börja med 5 timmar själv hemma är för mycket. Carlsson fick smaka av godbitarna och grillad tonfisk blev favoriten. Som tur var hade vi fått bord ute så det var ok att ha med sig sin lilla hund. Han är så liten och vill helst sitta i knät så han räknas inte som en hund på det sättet. Han skäller inte och springer inte omkring heller. Mycket fantastisk fin hund är vad han är. Till och med pappa är såld och pratar om att Carlsson ska med hem till Sverige till sommaren. Vi tog flera kort från brunchen men dom blev så mörka för solen var stark och vi satt i skuggan, då blir det mörka foton. Min faster Elisabeth var med, Beje också såklart, hela stora härliga gänget från Surin Gate också. Arsenia och jag satt i skuggan vid poolen och åt. Efter maten åkte Svea, jag och Arsenia en liten golfbil till en kids club där vi lekte en stund. Alla var nöjda med brunchen och vi åkte hem mätta och belåtna.

Vi har även varit på små "thai hak" och ätit enkel men god thai mat.

   

Sophie tyckte att alla snäckskal som hängde ner från taket var fina. Det är sånt man inte lägger märke till när man bor här. Man blir väl hemma blind antar jag.  

Svea fick ont i örat men det gick över efter ett tag. Lätt hänt när man badar så mycket som hon gör. Svea gillar att vara under vattnet och då får man vatten i öronen och då kan det göra ont. Själv har jag aldrig haft ont i öronen, pepper pepper  

Om man vill vara ifred ett tag då kan man sätta sig under bordet. Det gjorde jag och tog ett foto på mig själv. Jag vet hur man gör när man kan se sig själv i mobilen när man tar kort. Jag kan det mesta med mobilen, jag har provat mig fram. 

Jag har super kul tillsammans med alla såklart men särskillt med Svea. Frank är lite liten än att leka med men om några år kommer vi säkert att ha kul ihop. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards