Alla inlägg den 25 november 2012

Av Carl - 25 november 2012 13:05

 

När man är själv igen så får man roa sig själv. Det går också bra, jag tog på mig pyjamas byxorna och lekte häst. Rätt kul tyckte jag.  I dag har Arsenia haft en ledig dag. Hon tog med sig handväskan och gick iväg. Ha en bra dag, sa mamma och jag. Thank you, sa hon. Vi frågade vad hon skulle gå men det visste hon inte. Vi tipsade om lokalbussen till Patong. När hon kom hem visade det sig att hon vandrat runt i Kamala och varit lite vilse. Hon berättade att hon åkt taxi på main roaden som går genom Kamala för 100 bath och nästan svimmat när hon skulle betala. Hon hade även ätit på restaurang och sedan gått till stranden. När hon kom till stranden hade hon satt sig vid ett bord. Då fick hon genast en meny och var tvungen att beställa något för att få sitta och vila sig lite. Hon hade sedan frågat sig fram för att hitta hem. När hon äntligen kom hem skrattade hon åt sin lediga dag. Det är inte lätt att vara ny på ett ställe. På torsdag ska hon åka med mamma till Patong och kolla runt där. Det ska storhandlas mat och lite annat.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards