Alla inlägg den 27 november 2012

Av Carl - 27 november 2012 05:59

 

I går var jag och mina kompisar på restaurang Gitano och åt mat. Det är en tex mex restaurang men thaimaten är mycket godare än den mexikanska maten. Det bästa med den här restaurangen är att det finns en lekhörna för barn med soffa, TV och många leksaker. Ett rum med tjocka glasväggar så att allt stoj inte ska höras ut. På bilden ser ni mig, Sharsh och Loek. Lenox var också med men han sprang omkring och kom inte med på bilden. Jag hade en trevlig kväll men jag har en besvärande hosta sedan några dagar och blir lätt trött. I lördagskväll fick jag feber men den gick över på några timmar. I dag åkte jag till skolan men jag började gråta och klagade på att halsen gjorde så ont. Det gör ont när jag tar djupa andetag också. Då fick jag åka hem igen. Min mage är också lite orolig men jag är inte sängliggande. Tvärt om så har jag mycket energi för att vara en sjukling. 

 

På bilden ser jag rätt yngklig ut, tycker jag. I dag är jag alltså hemma och det regnar. Tv:n slutade att visa program också. Den gick inte sönder men det blev "myrornas krig" . Ja, ja tur att Spotify finns så att jag kan lyssna på sagor. Vi har hittat Bamse och Pelle svanslös än så länge. Det finns inte så mycket att göra en dag som denna.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards