Alla inlägg den 9 november 2012

Av Carl - 9 november 2012 04:24

Tidigt i morse drog hela ligan: Sara, Martin, Hedda, Siri och Hampus iväg. Dom åkte till Krabi och där ska dom vara i en vecka. Det blev tyst och tomt när dom åkte. Jag har haft roligt hela veckan med dom. Vi har badat i poolen och busat mycket. När tjejerna har burit runt på Carlsson tillräckligt länge säger jag att nu vill jag ha tillbaka min hund. Jag försöker alltid prata innan jag börjar "bråka". Det är mycket sällan jag bråkar för oftast går det bra att lösa allt genom att prata om saken. Här kommer några bilder på oss   

 

Carlsson är med såklart!

 

Här är söta Hampus

 

När vi var i Patong köpte Sara solglasögon till mig och Siri. Vi var mycket stolta över våra nya brillor och hade på oss dom hela kvällen. 

 

Här ser ni mig och Hedda i Patong. Rolig bild! Det är inte Carlsson som ni ser utan mitt favorit kram djur. Carlsson var hemma och vilade med Arsenia. I går var vi på marknad i Cherngtalay och sedan på en mexikansk restaurang med lekhörna för barn.

Det har verkligen varit roligt att ha er här. Jag gillar ju när det är fart och fläkt! Nu önskar jag er en trevlig resa till Krabi och lycka till med er långa vistelse i Thailand.  

 

Kram från Carl & Co 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards