Alla inlägg den 13 november 2012

Av Carl - 13 november 2012 06:13

 

Tiden flyger fram när man har roligt. I lördags kom Sophie & Co hem till mig. Resan hade gått bra men dom hade inte sovit något över huvudtaget och blev lite trötta. Alla var glada att äntligen vara framme och ett dopp i poolen var underbart. På bilden ser ni lilla Frank som har fått låna min gamla flytdräkt. I den flöt han omkring och såg riktigt rolig ut. Svea kan simma men hon gillar att ha armpuffar alla fall.

   

Som ni ser så gillar alla att bada. Svea ser ut som en sjöjungfru, tycker jag. 

   

Just nu är vi i villan och myser. Arsenia och Carlsson är med såklart. Jag hittade min flytväst som jag provade i poolen. Den fungerar bra. I dag har mamma anställningsintervjuer med många, många personer som söker jobb i villan bredvid. Jag har fått stanna hemma från skolan så att jag kan umgås med gänget lite extra. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards