Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Carl - 7 juni 2011 20:45

I går tog jag med mig min farmor, mamma och pappa och åkte jag till min syster Sophie och hennes familj. Det var första gången jag besökte deras nya hem och första gången jag träffade lilla bebisen Frank. Vilken liten guldklimp! Endast 4 månader men så stor och fin.    Frank ville inte sitta själv utan precis som jag också vara med där det händer saker.   Ibland är det svårt att fånga mig på bild.... Jag hade mycket att göra. Jag klippte gräset, grävde, krattade...jag plockade ut nästan allt som fanns i garaget.  Så här härligt kan man ha det i deras trädgård. Efter maten fick jag såpbubblor och en ballonghelikopter i present. Såpbubblorna är redan slut, jag har blåst och blåst. Svea fick princess kläder och klack skor.  På bilden ser ni min farmor också. Farmor var som vanligt tjusigt klädd och på bra humör.    Svea, vacker som en sommardag!  Tack för igår! Det var mycket trevligt att ses. På söndag ses vi igen. Ha det så bra tills dess.

Kram från Carl

Av Carl - 7 juni 2011 07:00

I dag är det en mycket speciell dag.     Det är min fin moffas födelsedag. Jag kommer snart och firar dig.  Jag säger: Hej, hej och grattis!   Fotona tog vi innan vi åkte hem till Sverige. Det gäller att vara ute i god tid.   Titt ut! Hurra, hurra, hurra, hurra på din födelsedag!  Jag har hört att moffa och jag ska snickra fågelholkar i sommar. Det ska bli roligt. Jag gillar både fåglar och att snickra. Men mest av allt gillar jag ju moffa såklart!   Grattis igen och ha det så bra.  

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards