Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Carl - 18 juni 2011 21:20

I dag gick mormor och jag till mormors kompis Ebon och hälsade på. Ebons två barnbarn Hilda och Irma var där och vi var ute i kylan och lekte i flera timmar. Mormor stod och huttrade och frös men jag sprang omkring hela tiden så jag höll mig varm. Vi ska träffa tjejerna i morgon och på midsommarafton också. Det ska bli super kul! Här hemma håller pappa och morfar på förfullt att förbereda för bygget av friggeboden. Många stenar och stubbar ska flyttas på och plank ska köpas och köras hem. I dag har det varit +10 och duggregn. Mig gör det inget för det är bara att klä på sig och röra på sig så att man håller värmen. 

Ibland pratar vi om snö och jag är så nyfiken på vad snö är för något. Jag har sett snö på tv och i böcker men aldrig i verkligheten. Nästa jul ska vi fira i Sverige och då ska jag för första gången få uppleva snö. Jag har mycket att se framemot jag!


Tack snälla farmor för dina kommentarer. Alltid roligt att läsa!

Det är inte så lätt att komma in på internet här i stugan. Pappa har Tele2 och det funkar bättre än mormor och morfars Telia. Jag ska sätta in bilder på allt jag gör när jag åker till stan nästa gång. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards