Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Carl - 14 juni 2011 08:00

  Här ser ni mig när jag tittar djut in i godispåsen som jag fick av Melinas barnvaktsbarn. Jag är tokig i godis och om jag fick skulle jag kunna äta hur mycket som helst varje dag. Men det får jag såklart inte.  Git och farmor Birgit, två fantastiska damer som kom och hälsade på mig. 189 år är dom tillsammans. Beundransvärt!  Lille Frank är också beundransvärd, 4 månader gammal. Hans pappa Johan frågade min pappa om han fick gifta sig med pappas dotter Sophie. Starkt gjort, Johan. Jag måste säga grattis till dig, du får en så vacker och snäll fru.  Här är Svea och blivande frun Sophie.    Faster faster och Gunnar. Alltid lika glada! ser ni dom vackra blommorna? Dom har Anita plockat till mig från tomten. Buketten doftade så gott! Jag luktade på den innan jag gick och la mig och sa: lukta gott!!!   Karro har precis varit i Thailand och var härligt solbränd.    Mina tre kmpisar och syskon, Max, Jakob och Melina. Tack snälla för besöket, jag tycker om er alla! Vi ses snart igen. I dag åker jag till Svall. Jag ska skriva så att ni kan fortsätta följa mig. Internet är inte så snabbt där jag håller till men jag gör mitt bästa. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards