Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Carl - 27 juni 2011 11:08

Livet på landet har sin lugna lunk och dagarna går. Midsommar var trevlig. Jag plockade blommor, åkte båt och fikade med tre kompisar. Jag vägrade att dansa runt midsommarstången. Alla dansade i ring och sjöng men jag gick min egen väg. Jag gick tillbaka till båten och tänkte ta mig en egen åktur men blev stoppad. Tillslut gav jag med mig och dansade ett varv runt midsommarstången. Friggeboden blir finare och finare men det är ett tag kvar innan den är färdig. Bilder på friggeboden får ni se när den är färdig. Morfar har så ont i ryggen och det tar tid för morfar att bygga så det är tur att pappa klättrar upp på taket och spikar. I dag är det kanon väder och jag springer runt klädd som jag brukar vara i Thailand: blommiga shorts och linne. Till veckan ska pappa och mamma åka till Stockholm och jag ska stanna här. Det blir spännande....

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards