Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Carl - 16 juni 2011 22:19

Nu har jag anlänt till mormor och morfar. Här har jag det jätte bra och och trivs som fisken i vattnet. Vi har haft födelsedgskalas för mig och min morfar som också har fyllt år. Min morfar fick snygga kalsonger från Tiger och en flaska Champangne. Jag fick så många presenter så jag nästan drunknade. En gunga, en cykel, spel, en bok om det lilla storsjöodjuret Birger (mycket bra bok), en stickad tröja+mössa, snickarbälte med full utrustning mm. När ja må du leva sången kom sa jag vänligt med bestämt ifrån, TYST!!! SLUTA!!! Förutom sången var allt till min belåtenhet. Vi har börjat flytta på stora stenar där friggeboden ska stå. Det är ett tungt jobb och kräver full koncentration. Jag var inne i stugan med mormor när mamma kom in med 5 st smultron som hon hittat ute och kom in för att ge mig. Det smakade så gott så jag sprang ut barfota och sa att jag ville ha flera smultron. Då såg jag hur pappa och morfar jobbade och insåg att jag måste rycka in och hjälpa till. Mormor kom springandes efter och sa att hon tappat upp ett bad till mig. Då vände jag mig om till mormor och sa: gå in och läs tidningen!!! Carl inte bada!  

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards