Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Carl - 13 juni 2011 09:41

  Här var jag bjuden på middag härom kvällen. Jag hade fantastiskt roligt, hela långa kvällen. Jag sätter in lite bilder på min släkts förra hem. Pappa kände sig hemma här kan man lugnt säga.  Kalle kom och mötte oss och hälsade oss välkomna. Senare på kvällen sjöng Kalle för alla gäster. Tre låtar uppträdde han med och fick varma applåder.    Vi hoppade studdsmatta tills jag var helt slut.   Till höger ser ni Christian. Han har vuxit otroligt mycket sedan jag sist träffade honom.     Det kan inte bli annat än lyckat i en sådan här vacker miljö.  Pappa och middagens värd.   Visst är det ett vackert klätterträd?      Till förrätt serverades skaldjur    Till varmrätt var det kalvytterfile´. Vi barn fick äta pizza i trädgården. Tyvärr somnade Kalle och Christian men jag hade roligt alla fall. Deras barnflicka och jag körde bil och tittade på film. Jag somnade gott i pappas famn påvägen till bilen. Tack för en trevlig kväll och god middag. Vi ses snart igen.

Kram från Carl m. fam

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards