Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Carl - 12 juni 2011 08:00

  Min bror Max har tagit studenten  !!!! Det började med utspring från skolan och självklart var jag där liksom många, många andra. Det var trångt och stökigt men självklart ville jag vara med och fira.   Max och jag!  Max och pappa  Efter utspringet var det dags att åka flak. 90 pers fick plats på flaket och hur många öl som fick plats kunde jag inte räkna till...    wow, vilket drag!!!!

   Det sprutades öl och jag höll mig på avstånd. Måste erkänna att jag gärna hade följt med Max på en åktur. Melina, Jakob och deras kompis Martin åkte med runt på stan men jag var för liten för att följa med.    Två snyggingar (pappa och Dhani) som också stod på lite avstånd och tittade. Medans Max & co åkte flak tog jag, mamma och pappa vaccinations spruta mot TBE, sånt som man får av fästingar. Jag blev så trött av vaccinationen så jag somnade som en stock. Jag sov när vi åkte hem till Max och hans familj men efter ett tag vaknade jag och festade med dom andra.    Här ser ni Jakob och all mat som det bjöds på.   Efter maten blev det tårta. Fina tårtor som såg ut som studentmössor.   Farmor och jag sitter och tar det lugnt ett tag. Så här fin var min farmor. Tjusigast av alla!     Syrran Melina med söt bebis, pappa, farmor och jag.     Grattis Max och lycka till. Jag är säker på att det kommer att gå alldeles lysande för dig. Tack för en fin bjudning.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards