Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Solen borde skina...

Av Carl - 21 juni 2011 10:23

....och fåglarna kvittrar! Svenska sommaren är underbar när det är varmt och soligt. Vädret växlar fort här, ena dagen är det ruskigt kallt och nästa dag är det varmt och behagligt. Jag äter enormt mycket mat nu och kommer förmodligen att växa jätte mycket. Gräddsåser, älgkött, lax och potatis mm det är vad som står på menyn nu. Det är stor skillnad från Thailand där jag mest åt thaimat och ris. I dag ska vi på grusjakt. Morfar och pappa behöver fylla ut med grus mellan gråsuggorna där grunden ska vara till friggeboden. Det ska bli roligt att skotta grus och hjälpa till. Snart ska jag ut och fiska också, jag fick ett fint fiskespö.     Här ser ni mig när jag öppnade alla mina paket som jag fick. Det är mycket svårt att ladda upp bilder här men jag lyckades ladda upp en från pappas kamera.

Kram från Carl

 
 
Ingen bild

gammelfaster Anita

21 juni 2011 17:18

Carl, vilken lyckans ost du är! Är övertygad om att du drar upp en stor fisk med ditt nya spö.
Här pågår en häftig åskskur, regnet vräker ner. Som tur var hann jag in från min ansning av rabatter.
Stor kram på dig

 
farmorfarmor

farmorfarmor

23 juni 2011 10:39

Ett nytt försök,har kommenterat förut men har
tydligen inte kommit fram,vet ej vad felet är.
Jag tycker också att solen borde titta fram
då och då,men idag ser det ut att bli bara regn.
Synd för dina "byggare",men ni kanske kan kärra
grus ändå eller åka ut och fiska,det brukar nappa
bra när det regnar.
Jag är hemma i stan hela helgen,tycker det är
för kallt och ruggigt,att följa med till Ängsvik.
Pussokram från din Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards